Certyfikat kwalifikowany KIR

Certyfikat kwalifikowany KIR

Potwierdź swoją tożsamość kwalifikowanym certyfikatem zapisanym na karcie kryptograficznej.

Zestaw do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir umożliwia komunikację w formie elektronicznej między urzędami a przedsiębiorcami i osobami prywatnymi. Dzięki zestawowi Szafir urząd może skontaktować się ze swoimi klientami za pośrednictwem Internetu – przyjmować wnioski i podania podpisane elektronicznie. Dokumenty zabezpieczone przy użyciu zestawu do e-podpisu zachowują integralność i autentyczność, zyskując tym samym taką samą moc prawną jak ich papierowe odpowiedniki. 

Na mocy porozumienia podpisanego przez Łódzki Bank Spółdzielczy, można w naszym Banku dopełnić wszelkich formalności związanych z nabywaniem kwalifikowanego certyfikatu, bez konieczności udawania się do oddziału Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.

  • Krajowa Izba Rozliczeniowa oferuje bankom rozwiązanie, które pozwala w komunikacji z klientami zastąpić dokumenty papierowe dokumentami elektronicznymi.
  • Dokumenty w formie cyfrowej są odpowiednio zabezpieczone i mają taką samą moc prawną jak ich papierowe odpowiedniki.
  • Elektronicznym podpisem bank może zabezpieczać wszystkie informacje przekazywane poprzez bankowość elektroniczną oraz podpisywać umowy kredytowe w wersji elektronicznej.

Zamówiony certyfikat również odbierzesz w dowolnej placówce Łódzkiego Banku Spółdzielczego.

Co daje użytkownikom zestaw do składania podpisu elektronicznego Szafir:

  • niezaprzeczalne potwierdzenie tożsamości – kwalifikowany e-podpis Szafir ma taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny,
  • integralność – przesyłane drogą elektroniczną informacje podpisane e-podpisem Szafir są chronione przed zmianami,
  • unikatowość podpisu – każdy podpis elektroniczny jest inny dla danego dokumentu i ściśle powiązany z tym, dla którego został utworzony,
  • możliwość potwierdzenia istnienia dokumentu w danej chwili – dokument można dodatkowo oznakować czasem, nadając mu tzw. datę pewną. W stosunku do tak oznaczonego dokumentu można mieć pewność, że istniał w czasie, na który wskazuje ta data.

Jeden certyfikat, a wiele zastosowań:

  • deklaracje podatkowe,
  • faktury elektroniczne,
  • przetargi i aukcje elektroniczne,
  • kontakty z administrację publiczną,
  • wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego,
  • i inne.
Więcej szczegółów na: www.elektronicznypodpis.pl