Help Desk dla klientów

Help Desk Łódzkiego Banku Spółdzielczego

Usługa Help Desk Łódzkiego Banku Spółdzielczego jest dostępna dla Klientów codziennie w godzinach 08:00 – 22:00 pod numerem telefonu 22 112 25 72,

Help Desk oferuje wsparcie Klientom w następujących obszarach:

  • Bankowość internetowa,
  • Aplikacja mobilna,

oraz w zakresie

-  dla połączeń przychodzących:

  1. Blokowanie wszystkich kanałów dostępu (Bankowość internetowa i Aplikacje mobilne).
  2. Odblokowanie dostępu do Bankowości internetowej*
  3. Zainicjowanie procesu zmiany hasła do Bankowości internetowej,
  4. Zainicjowanie procesu zmiany kodu uwierzytelnienia do Bankowości internetowej,
  5. Blokada dostępu do Aplikacji mobilnej,
  6.  Instruktaż parowania (aktywacji)i blokowania Aplikacji mobilnych,
  7. Pomoc oraz instruktaż w obsłudze Bankowości internetowej i Bankowości mobilnej zgodnie  z Przewodnikiem użytkownika, Przyjmowanie zgłoszeń obejmujących zakres Bankowości internetowej i Bankowości mobilnej (tj. problemy z funkcjonalnością oraz ewentualne sugestie Klienta),  jak również przekazywanie Klientom informacji o Awariach, przerwach technicznych i nieprawidłowym funkcjonowaniu Bankowości internetowej i Bankowości mobilnej.

* w przypadku blokad administracyjnych (bankowych), fraudowych oraz geolokalizacji, odblokowanie dostępu nie jest możliwe na infolinii. Prosimy o kontakt bezpośrednio z placówką BANKU.

W przypadku oczekiwania na połączenie powyżej 3 minut Klient może wybrać usługę callback - pracownik Help Desku skontaktuje się na numer telefonu, z którego wykonane zostało połączenie,

- dla połączeń wychodzących:

  1. Oddzwanianie do Klienta, który wybrał opcję callback. Opcja dostępna dla Klientów oczekujących na połączenie z Konsultantem powyżej 3 minut.
  2. Oddzwanianie do Klienta w celu udzielenia odpowiedzi w zakresie przyjmowanych zgłoszeń dotyczących Bankowości internetowej i mobilnej.

Bezpieczeństwo podczas kontaktu z pracownikiem Help Desk zapewnia wieloetapowa weryfikacja danych osobowych Klienta,

Wsparcie w zakresie kart płatniczych obsługuje infolinia SGB Banku pod numerem nr tel. 800 888 888.

W przypadku planowanych prac serwisowych, jak również w sytuacji wystąpienia awarii numeru  22 112 25 72 do obsługi procesów krytycznych tj. blokowanie dostępu do Bankowości internetowi i mobilnej. uruchomiony zostanie numer awaryjny
668 360 300.