Obserwujemy zwiększoną liczbę wypłat w bankomatach i kasach bankowych. Staramy się na bieżąco uzupełniać zapasy gotówki, ale właśnie ze względu na dużą liczbę wypłat – z powodów czysto logistycznych – nie zawsze udaje się utrzymać regularność dostaw.
Tak jak wszystkie banki w Polsce, zgodnie z komunikatem Narodowego Banku Polskiego z 25. lutego 2022 r., mamy wystarczającą ilość gotówki, by całkowicie pokryć zapotrzebowanie naszych klientów. Przepraszamy za sporadycznie występujące opóźnienia w zapełnianiu bankomatów.
✅ pieniądze klientów są w naszych bankach bezpieczne.
✅ zachęcamy do korzystania z bezgotówkowych form płatności – kart płatniczych, aplikacji Łódzki BS Mobile, bankowości internetowej, BLIKa, Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay. To formy wygodne i bezpieczne.
✅ Przed dwoma laty, u progu pandemii koronawirusa, Łodzki Bank Spółdzielczy doskonale poradził sobie z obsługą Klientów. Również dziś mogą Państwo na nas polegać. Wzajemność i wparcie dla naszych Klientów mamy wpisane w nasze spółdzielcze DNA.