ŁódzkiBS Mobile

Aplikacja mobilna ŁódzkiBS Mobile

Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną ŁódzkiBS Mobile, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji ŁódzkiBS Mobile jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych. Skorzystaj ze wsparcia Łódzkiego Banku Spółdzielczego, poznaj zalety aplikacji mobilnej ŁódzkiBS Mobile i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.

Pobierz aplikację i zobacz jakie to wygodne

Wybierz opcję Zainstaluj

Uruchom Aplikację mobilną wybierając opcję Otwórz lub poprzez wybranie ikony Aplikacji mobilnej ŁódzkiBS Mobile w menu telefonu.

Aktywacja Aplikacji mobilnej ŁódzkiBS Mobile

  1. wpisz identyfikator bankowości internetowej
  2. zdefiniuj nazwę użytkownika
  3. zaloguj się do bankowości internetowej
  4. zeskanuj QR kod – pojawi się w trakcie dodawania urządzenia mobilnego w bankowości internetowej
  5. ustal i potwierdź kod e-PIN do aplikacji
  6. proces aktywacji zakończył się pomyślnie  możesz korzystać z Aplikacji mobilnej ŁódzkiBS Mobile

Zasady korzystania z Aplikacji mobilnej ŁódzkiBS Mobile

Aplikacja mobilna ŁódzkiBS Mobile umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji mobilnej musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło) oraz włączoną w banku usługę Aplikacji mobilnej.

Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja mobilna łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

Aplikacja mobilna 2.0 działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android wersja 7.0 lub wyższa  oraz systemem iOS wersja 12.0 lub wyższa.

Zalecana jest zmiana ustawień  systemu operacyjnego smartfona: Ustawienia -> Aplikacje -> ŁódzkiBS Mobile ->Aplikacje na wierzchu-> opcja powinna być włączona.

 Dzięki Aplikacji mobilnej ŁódzkiBS Mobile zyskujesz:

  • mobilność – Aplikacja mobilna dostosowana jest do urządzeń przenośnych: smartfony, tablety;
  • dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. smartfonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas;
  • wygodę – wygodna kontrola środków na rachunkach;
  • mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej oraz wpłat/wypłat w kasie w banku (dla tych rachunków, które są dostępne w bankowości internetowej i Aplikacji mobilnej);
  • satysfakcję korzystania z usług banku.

 Bezpieczeństwo

Komunikacja między Aplikacją mobilną ŁódzkiBS Mobile a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących.

Korzystanie z Aplikacji mobilnej ŁódzkiBS Mobile jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

Ważne:

  • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje;
  • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego;
  • pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie;
  • zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia Wyloguj;
  • bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji mobilnej ŁódzkiBS Mobile po zalogowaniu lub w powiadomieniach push;
  • bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji mobilnej ŁódzkiBS Mobile.

 e-PIN do Aplikacji mobilnej ŁódzkiBS Mobile

Kod e-PIN ustaliłeś w trakcie aktywacji Aplikacji mobilnej ŁódzkiBS Mobile – zapamiętaj go, jest ważny, przy jego pomocy logujesz się do Aplikacji mobilnej i potwierdzasz operacje.

Co zrobić, gdy zapomnisz kodu e-PIN do aplikacji?

Kod e-PIN jest znany tylko i wyłącznie Tobie, nie jest nigdzie rejestrowany i nie ma możliwości jego przypomnienia. Gdy go zapomnisz, poproś o pomoc w najbliższej placówce banku.

Dodanie urządzenia mobilnego w bankowości elektronicznej

Zaloguj się poprzez stronę internetową do bankowości elektronicznej i dodaj nowe urządzenie mobilne. W bankowości internetowej wejdź w opcję: Ustawienia ->Kanały dostępu i urządzenia -> Dodaj  urządzenie, podaj jego nazwę, zaakceptuj regulamin i zautoryzuj operację, kliknij ZATWIERDŹ.

Mobilna autoryzacja

jest jednym ze sposobów autoryzacji transakcji w bankowości internetowej. W momencie dodania urządzenia mobilnego w bankowości internetowej Twój sposób autoryzacji zmieni się z haseł SMS na mobilną autoryzację. Od tej pory, gdy wykonasz operację w bankowości elektronicznej, wyświetli się komunikat o zleceniu autoryzacyjnym.

Pod przyciskiem MOBILNA AUTORYZACJA dostępne są oczekujące zlecenia do autoryzacji i historia zleceń autoryzacyjnych. Wchodząc w daną operację wyświetlą się jej szczegółowe informacje.

Wiadomości

Na urządzenie mobilne z zainstalowaną Aplikacją mobilną ŁódzkiBS Mobile będą wysyłane powiadomienia push o zleceniach oczekujących na autoryzację oraz wiadomości dotyczące aktywności na rachunkach. Aplikacja mobilna nie musi być uruchomiona.

Płatności BLIK

Usługa płatności mobilnych dostępnych w Aplikacji mobilnej BLIK-iem wypłacisz środki z bankomatu, dokonasz transakcji w terminalu płatniczym oraz w internecie. Możesz tez dokonać przelewu na telefon. Opcje są dostępne po zaznaczeniu  Ustawienia -> BLIK-> Blik aktywny oraz Ustawienia -> Przelew na telefon ->Oznacz użytkowników usług BLIK i Odbieranie przelewów na telefon BLIK.

SmartKARTA

  • umożliwia obsługę rachunku w bankomatach,
  • dzięki szybkiej wypłacie gotówki z bankomatu o wysokości kwoty transakcji decydujesz w Aplikacji mobilnej i  potwierdzasz ją w Aplikacji mobilnej,
  • opcja jest dostępna po uruchomieniu usługi w banku,
  • jeżeli zeskanujesz QR Kod poza Aplikacją mobilną zostaniesz przekierowany na stronę dotyczącą szczgółów smartKARTY w bankach spółdzielczych.

Sm@rt wypłata

  • Smart wypłata to wygodna funkcja, dająca możliwość realizacji bezdotykowej wypłaty gotówki w bankomacie bez użycia karty,
  • wybierz rachunek, podaj tytuł, kwotę i sposób prezentacji hasła wypłaty, kliknij DALEJ,
  • sprawdź dane Sm@rt wypłaty, kliknij WYKONAJ, podaj e-PINZATWIERDŹ,
  • operacja została przyjęta do realizacji à pamiętaj o ograniczonym czasie na wykonanie wypłaty.

Doładowanie telefonu

Opcja dostępna jest: Przelewy -> Doładowania telefonu.