Bezpieczeństwo płatności kartą

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich płatności kartą

Od 18 marca 2024 r. Twoje transakcje kartą będą jeszcze bardziej bezpieczne. 

Co to dla Ciebie oznacza?

Od 18 marca  będą monitorowane płatności Twoją kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będzie można jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności  z użyciem Twojej karty.

W wyniku analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.

Co w takiej sytuacji?

  • Możesz otrzymać dwa rodzaje wiadomości SMS o zablokowaniu transakcji lub zablokowaniu karty ze względów bezpieczeństwa. Poniżej przykłady takich wiadomości.
loQKpWLWNRYCRiBgEcoI1K085ywCFqHmbNNaFTMCAYtQRqBu5TlnEbAINWeb1qqYEQj8C3tF4cdv5PNKAAAAAElFTkSuQmCC YLvK5U2eRL0K070oddZHjpX5M+ebWCWrKfqVkyQK1WCAJqhazp0pn1QJJULPq2dSvWiyQBFWL2VOls2qBJKhZ9WzqVy0W+Asi++uplao3GwAAAABJRU5ErkJggg==
  • Treść wiadomości będzie zawierała prośbę o kontakt z Infolinią SGB.
  • Po otrzymaniu SMS zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź, że ta płatność jest realizowana przez Ciebie.
  • Po kontakcie z infolinią dalsze płatności kartą będą  możliwe. 

Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:

  • 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
  • 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).

W przypadku braku SMS i niemożności korzystania z karty płatniczej skontaktuj się telefonicznie z Łódzkim Bankiem Spółdzielczym, w godzinach jego pracy lub udaj się do najbliższej placówki naszego Banku w celu sprawdzenia statusu karty i ewentualnego jej odblokowania. 

Wstecz