Help Desk Łódzkiego Banku Spółdzielczego
Usługa Help Desk Łódzkiego Banku Spółdzielczego jest dostępna dla Klientów codziennie w godzinach 08:00 – 22:00 pod numerem telefonu 22 112 25 72,
Help Desk oferuje wsparcie Klientom w następujących obszarach:
- Bankowość internetowa,
- Aplikacja mobilna,
oraz w zakresie
- dla połączeń przychodzących:
- Blokowanie wszystkich kanałów dostępu (Bankowość internetowa i Aplikacje mobilne).
- Odblokowanie dostępu do Bankowości internetowej*
- Zainicjowanie procesu zmiany hasła do Bankowości internetowej,
- Zainicjowanie procesu zmiany kodu uwierzytelnienia do Bankowości internetowej,
- Blokada dostępu do Aplikacji mobilnej,
- Instruktaż parowania (aktywacji)i blokowania Aplikacji mobilnych,
- Pomoc oraz instruktaż w obsłudze Bankowości internetowej i Bankowości mobilnej zgodnie z Przewodnikiem użytkownika, Przyjmowanie zgłoszeń obejmujących zakres Bankowości internetowej i Bankowości mobilnej (tj. problemy z funkcjonalnością oraz ewentualne sugestie Klienta), jak również przekazywanie Klientom informacji o Awariach, przerwach technicznych i nieprawidłowym funkcjonowaniu Bankowości internetowej i Bankowości mobilnej.
* w przypadku blokad administracyjnych (bankowych), fraudowych oraz geolokalizacji, odblokowanie dostępu nie jest możliwe na infolinii. Prosimy o kontakt bezpośrednio z placówką BANKU.
W przypadku oczekiwania na połączenie powyżej 3 minut Klient może wybrać usługę callback - pracownik Help Desku skontaktuje się na numer telefonu, z którego wykonane zostało połączenie,
- dla połączeń wychodzących:
- Oddzwanianie do Klienta, który wybrał opcję callback. Opcja dostępna dla Klientów oczekujących na połączenie z Konsultantem powyżej 3 minut.
- Oddzwanianie do Klienta w celu udzielenia odpowiedzi w zakresie przyjmowanych zgłoszeń dotyczących Bankowości internetowej i mobilnej.
Bezpieczeństwo podczas kontaktu z pracownikiem Help Desk zapewnia wieloetapowa weryfikacja danych osobowych Klienta,
Wsparcie w zakresie kart płatniczych obsługuje infolinia SGB Banku pod numerem nr tel. 800 888 888.
W przypadku planowanych prac serwisowych, jak również w sytuacji wystąpienia awarii numeru 22 112 25 72 do obsługi procesów krytycznych tj. blokowanie dostępu do Bankowości internetowi i mobilnej. uruchomiony zostanie numer awaryjny
668 360 300.