Treść strony
Szanowni Klienci,
W trosce o najwyższe standardy i przejrzystość, informujemy o incydentalnym zdarzeniu dotyczącym integralności danych, które zidentyfikowaliśmy i niezwłocznie naprawiliśmy.
Podczas rutynowego przesyłania danych do Biura Informacji Kredytowej S.A. (BIK), z winy dostawcy oprogramowania doszło do omyłkowego przypisania błędnego statusu technicznego dla części aktywnych umów kredytowych naszych klientów indywidualnych. W polu „specialStatus” przesłana została nieprawidłowa wartość „BORROWER_DEAD”.
Pragniemy podkreślić, że:
- Błąd został natychmiast wykryty
- Podjęliśmy natychmiastowe działania naprawcze, przesyłając do BIK skorygowany plik z prawidłowymi danymi.
- Sytuacja została w pełni wyjaśniona we współpracy z BIK oraz dostawcą oprogramowania.
Zdarzenie to nie wymaga od Państwa podejmowania żadnych działań. Zapewniamy, że był to błąd techniczny, bezpieczeństwo Państwa danych nie zostało naruszone a poprawność danych została już przywrócona.
We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym w Banku Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (Inspektor Ochrony Danych-Edyta Mazur):
- mailowo: iod@lodzkibs.pl
- telefonicznie: 446357250
- pisemnie na adres: 97-400 Bełchatów, ul. Piłsudskiego 14 z dopiskiem: Inspektor Ochrony Danych
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Z poważaniem Zarząd Łódzkiego Banku Spółdzielczego